.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشكيل ميز احزاب در ستاد انتخابات مازندران

همزمان با آغاز هشتمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي ميز احزاب در ستاد انتخابات مازندران تشكيل شد.

حسين صفرپور مسئول ميز احزاب در استان مازندران و عضو شوراي مركزي خانه احزاب ايران اعلام كرد: تعامل و همكاري با مسئولين استانداري و ستاد انتخابات استان مازندران ، دريافت هر گونه پيشنهاد، انتقادات در خصوص امور اجرايي و نظارتي انتخابات و انتقال آن به ميز احزاب مركزي را از اهداف تشكيل اين ميز عنوان كرد.

وي به نقش سازنده نظارت مردمي در حفظ و سلامت روند دستيابي به انتخابات پرشور و حداكثري اشاره كرد و گفت: كميته عالي نظارت بر انتخابات خانه احزاب ايران در سايه تعامل سازنده با وزرات كشور به ويژه معاون محترم سياسي وزير كشور و رئيس ستاد انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي با توافق في مابين در استقرار ميز احزاب ايران در ستاد انتخابات كشور و نيز ستاد انتخابات استانها كه البته حركت جديد و نويني است ، تشكيل شد.

صفر پور در ادامه از مجموعه استانداري مازندران ، اداره كل سياسي و انتخابات اين استان كه در اين راستا تعامل و همكاري خوبي داشته‌اند تقدير و تشكر كرد.

به گزارش ايرنا، ستاد انتخابات مازندران براي خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي به خصوص خبرگزاري‌ها امكانات و تجهيزات رايانه‌اي نسبتا مناسبي را براي انتشار خبر مهيا كرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.